Forbrytergeniet slår til igjen…

 

De har funnet et utvalg hemmeligstemplede dokumenter der den forhenværende presidenten av USA bor. Mye av det er så klassifisert at de agentene som skal håndtere materialet er nødt til å få en høyere sikkerhetsklarering enn de allerede hadde. Det beveger seg i retning av en skandale av kosmiske dimensjoner. Ingen har sett ellere hørt om noe lignende. Ikke til noen tid eller på noe sted. Ingen vet hva slags planer Donald Trump hadde i forhold til de stjålne dokumentene, men hans gamle advokat Michael Cohen, som var i Trumps tjeneste i mer enn ti år før han ble president, mener det handler om “forsikring” — altså et forhandlingskort som han hadde tenkt seg å bruke dersom myndighetene iverksatte noen form for etterforskning mot ham. Hvilket er så dumt at det ikke er til å begripe. Men det kan man forsåvidt si om det meste som angår denne underlige karakteren.

 

Her er Lawrence O’Donnell som drodler rundt hva dette “betyr” …

 

Bruker ikke "sosiale media". Har ingen interesse for "sosiale media".
Posts created 1030

4 thoughts on “Forbrytergeniet slår til igjen…

  1. Hei, et nytt og meget interessant bekjentskap i blogguniverset. En viktig korrigerende blogg mot konspirasjonsfolket her på blogg.no. Du kler av dem på en vitenskapelig og faktabasert måte med et godt glimt i øyet. Fortsett med det. De har funnet sin overmann, og blir svar skyldig, derfor er du sikkert blokkert i de respektives kommentarfelt.
    Et lite tips. For å nå ut til flest mulig med ditt budskap, bør du fixe det slik at når du kommenterer på andre blogger, MÅ det være mulig å trykke på nicket ditt, så kommer vi rett på bloggen din.

    1. Hmmm … jeg er ikke flink med computere og sånt. Uansett så regner jeg med at om de ikke er fremmelige nok til å finne bloggen min, dersom dette er av interesse, så vil vi neppe ha særlig mye å snakke med hverandre om i noe fall.

  2. Poenget mitt er at du er en viktig motstemme mot livsfarlige antivaxere og brunbeisede innvandringsmotstandere her på blogg.no. Derfor er det viktig at du ikke faller ut av blogglisten. Men blir værende her i blogguniverset. Du løfter blogg.no til et nytt nivå. ikke la de som tror at jorden er flat, spre sin absurde uvitenhet om hva de føler er rett, til tusenvis… det er faktisk noe som lytter og applauderer til disse folkene. Du trenger ikke diskutere med disse bloggerne, det er klin umulig.. det er som å diskutere med Jehovas Vitner.. samme sak.

    1. Jeg har ikke tenkt meg noen steder … og i den grad jeg diskuterer med noen så skjer dette på mine premisser. Som nevnt et annet sted i bloggen min skrev jeg på engelsk i 25 år før jeg ble kvalm av all den klynkende kryptofascismen og vendte hjem. For tiden har jeg det artig med å skrive på norsk så får det gå som det går.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top